Voor werkgevers die graag hun medewerkers willen helpen bij het oplossen van de financiële zorgen die zij hebben. Om zo de aandacht van de medewerker weer voor de volle 100% op het werk te krijgen zonder afleiding van financiële zorgen.
Ook Arbodiensten kunnen deze oplossing via ons aanbieden om zo het werkvermogen van de medewerkers op peil te houden en de werkgevers tevreden te stellen. Het is een mooie en makkelijke uitbreiding van je dienstverlening.
Wij begeleiden de cliënten naar een situatie waar weer grip is op de eigen financiële huishouding. Het doel is om hen uiteindelijk in staat te stellen om zelfstandig hun financiële situatie op orde te houden.
Tevens bieden wij, als aparte dienst, een telefonische helpdesk aan voor uw medewerkers. Dit is in abonnementsvorm zodat u weet waar u aan toe bent en geen onverwachte hoge kosten krijgt omdat er meer medewerkers hebben gebeld dan u had verwacht.
Veel bedrijven hebben contracten met budgetcoaches ter ondersteuning van de medewerkers. Dit wordt vaak zelfs anoniem aangeboden om de drempel tot hulp te verlagen. Jij als medewerker kan je bij ons aanmelden voor een traject. Wij communiceren met jouw werkgever zonder jou bij naam te noemen en zonder dat jij te herleiden bent, dus geheel anoniem.
Werk jij bij 113, Alkcare, Bravilor Bonamat, Burg Group, Buurtdiensten, Buurtzorg, GGZ NHN, GP Groot, Hoge School van Amsterdam, HHNK, MS Mode, MSNW, Noordwest Ziekenhuis, NorthC Datacenters, Omring, Rexel, Rijksmuseum, Stadswerk072, Starlet DC of Turien & Co dan kan jij kosteloos en anoniem een budgetcoach traject aanvragen. Heel simpel door hieronder het formulier in te vullen. Wij nemen dan contact met jou op om te bespreken hoe een traject loopt en wat je kan verwachten. Voor jou is een budgetcoach traject gratis, jouw werkgever neemt deze kosten op zich.
Werk jij bij een andere werkgever dan kan jij je uiteraard ook aanmelden maar dan zullen we eerst in overleg gaan met jou over de mogelijkheden. Er zijn ook bedrijven die het wel aanbieden aan hun medewerkers maar waarbij de werkgever eerst geïnformeerd wil worden.
Als ZZP'er heb jij ervoor gekozen om je geld te gaan verdienen met dat wat jij het leukste vindt. Helaas komt daar ook altijd een financieel plaatje bij kijken.
Werk jij hard maar blijft er weinig over voor de leuke dingen? Hoeveel blijft er eigenlijk nog over voor je privéleven? Als dit de vragen zijn waarmee jij rond loopt, laten wij hier dan eens samen naar kijken.
Wanneers jij overzicht hebt dan kan jij de juiste keuzes maken voor jezelf en je bedrijf.
Het is een investering in jezelf en hier zal je de rest van je leven profijt van hebben.
Wij bieden op maat gemaakte kennissessies aan voor verschillende doelgroepen. Dit omvat leidinggevenden, managementleden, medewerkers van de afdeling Personeelszaken/Human Resources, salarisadministratie, en ook arbeidsdeskundigen en werkvermogenspecialisten. Deze sessies worden specifiek afgestemd op de doelgroep en de organisatie, zodat ze optimaal aansluiten bij de kennis en ervaring van de deelnemers.
Korte samenvatting van de gemiddelde inhoud:
- Achtergrond van financiële stress
- Signalering van mogelijke signalen
- Effectieve omgang met deze signalen
- Mogelijkheden om te voorkomen dat deze persoonlijke problemen uitgroeien tot een probleem voor de werkgever.