In 2010 ben ik, Claudia Klokkemeijer, intern budgetcoach geworden bij het productiebedrijf waar ik 12,5 jaar werkzaam ben geweest als Human Resources Officer. Naast de standaard HRM taken zoals Werving & Selectie, in-, door- en uitstroom was ik ook verantwoordelijk voor de salarisadministratie. Zodoende weet ik waar een bedrijf, en HR Officers/Business Partners in het bijzonder, tegenaan loopt bij
financiële problemen van een medewerker. Bij mijn laatste werkgever kregen wij als organisatie steeds meer te maken met deurwaarders en loonbeslagen die ik via de salarisadministratie verwerkte. Om mijn collega's, met financiële problemen, beter en eerder te kunnen helpen en begeleiden ben ik in 2010 de
HBO opleiding Schuldhulpverlener
gaan volgen met als
specialisatie budgetcoaching. Vanaf januari 2017 ben ik als zelfstandig budgetcoach aan het werk. Sindsdien heb ik meerdere trajecten
succesvol
afgerond. Dit betrof zowel trajecten aan werknemers vanuit de werkgever geïnitieerd als aan ZZP'ers en particulieren.
Naast mijn NEN-8048 certificering ben ik ook aangesloten bij de
NVVBS, dé branchevereniging voor budgetcoaches, om de kwaliteit van mijn aanbod te waarborgen. Tevens ben ik aangesloten bij Sam, de beroepsvereniging voor uitvoerders in het publieke sociaal domein.
Door de toestroom van de vele cliënten ben ik gaan samenwerken met andere budgetcoaches. Alle budgetcoaches werken volgens dezelfde Klokkemeijer methode met dezelfde kwaliteit en waarborgen. Op deze manier kunnen wij alle cliënten op dezelfde professionele en kwalitatieve hoge manier helpen.